• Anasayfa
  • Duyurular
  • Etkinlikler
  • Bağış Yap
  • Aidat Borcu Sorgulama
  • Fotoğraf Galerisi
  • İletişim Formu
Horasan Belediyesi
  • BAŞKAN
    Başkan Özgeçmiş
    Başkanla Fotoğraflarımız
    Başkan Görev ve Yetkileri
    Başkana Sor
  • KURUMSAL
    Meclis Kararları
    Faaliyet Raporları
    Meclis Üyeleri
    Belediye Personeli
    Güncel Duyurular
    Güncel İhaleler
    Güncel İlanlar
    Etkinlikler
    Foto Galeri
    Video Galeri
    Bağış Yap
    Aidat Borcu Sorgulama
  • HİZMETLERİMİZ
    İmar İşleri
    Yapı Kullanım
    İnşaat Ruhsatı
    Numarataj
    Vergi İşlemleri
    İşyeri Açma Ruhsatı
    Evlilik Hizmetleri
    Tümünü Gör
  • BİRİMLER
    Zabıta Amirliği
    Yazı İşleri Müdürlüğü
    Mali Hizmetler Müdürlüğü
    İnsan Kaynakları Ve Eğit.Müdürlüğü
    Fen İşleri İmar Müdürlüğü
    Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
    Tümünü Gör
  • PROJELER
    • TAMAMLANAN PROJELER
    • PLANLANAN PROJELER
    • DEVAM EDEN PROJELER

    TAMAMLANAN PROJELER Tümünü Gör

    PLANLANAN PROJELER Tümünü Gör

    DEVAM EDEN PROJELER Tümünü Gör

  • HABERLER
    • GENEL HABERLER
    • EĞİTİM
    • SPOR
    • ULAŞIM

    GENEL HABERLER Tümünü Gör

    Başkan Sağlam’ın Yeni Yıl Mesajı

    13 Ocak 2021, 17:04

    Başkanımız 2021 Yılı Ak Parti İlçe Grup Toplantısına Katıldı

    13 Ocak 2021, 17:15

    Belediye Başkanımız İlçe Kaymakamımız Burak DERTLİOĞLU’nu Makamında ziyaret etti.

    13 Ocak 2021, 17:47

    Başkanımız Kadıcelal-Harçlı-Çamurlu Grubu Mahalle Muhtarları ile bir araya geldi

    13 Ocak 2021, 17:19

    Başkanımız Yangın Söndürme Çalışmalarını Yerinde İnceledi

    13 Ocak 2021, 17:21

    Başkanımız İlçemizin manevi değerlerinden Kanaat önderi Şeyh Şemsettin Bayram'ı ziyaret etti

    13 Ocak 2021, 17:26

    Başkan Hüseyin SAĞLAM, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününü kutladı.

    13 Ocak 2021, 17:29

    13 Ocak 2021, 17:37

    Başkanımız Karla Mücadele Çalışmalarını İncelediler

    13 Ocak 2021, 17:41

    Belediye Başkanımız İlçe Kaymakamımız Burak DERTLİOĞLU’nu Makamında ziyaret etti.

    13 Ocak 2021, 17:48

    Başkanımız haftanın son gününde de vatandaşlarımızın istek ve sıkıntılarını dinledi

    13 Ocak 2021, 17:49

    Başkanımız Sanayi Esnafımızı Ziyaret Ettiler

    13 Ocak 2021, 17:52

    EĞİTİM Tümünü Gör

    SPOR Tümünü Gör

    ULAŞIM Tümünü Gör

  • KENT REHBERİ
    Tarihçe
    El Sanatları
    Av Turizmi
    Kültürel Zenginlik
    Kentsel Doku
    Doğal Güzellikler
  • İLETİŞİM
Horasan Belediyesi

Horasan Belediyesi

  • BAŞKAN
    • Başkan Özgeçmiş
    • Başkanla Fotoğraflarımız
    • Başkan Görev ve Yetkileri
    • Başkana Sor
  • KURUMSAL
    • Meclis Kararları
    • Faaliyet Raporları
    • Meclis Üyeleri
    • Belediye Personeli
    • Güncel Duyurular
    • Güncel İhaleler
    • Güncel İlanlar
    • Etkinlikler
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
    • Bağış Yap
    • Aidat Borcu Sorgulama
  • HİZMETLERİMİZ
    • İmar İşleri
    • Yapı Kullanım
    • İnşaat Ruhsatı
    • Numarataj
    • Vergi İşlemleri
    • İşyeri Açma Ruhsatı
    • Evlilik Hizmetleri
  • BİRİMLER
    • Zabıta Amirliği
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğit.Müdürlüğü
    • Fen İşleri İmar Müdürlüğü
    • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
  • PROJELER
  • HABERLER
  • KENT REHBERİ
    • Tarihçe
    • El Sanatları
    • Av Turizmi
    • Kültürel Zenginlik
    • Kentsel Doku
    • Doğal Güzellikler
  • İLETİŞİM
Yazı İşleri Müdürlüğü
  1. Birimler
  2. Yazı İşleri Müdürlüğü
Geri

KOLAY MENU

  • Haberler
  • Güncel Duyurular
  • Güncel İhaleler
  • Güncel İlanlar
  • Etkinlikler
  • Fotoğraf Galerisi
  • Video Galeri
  • İletişim Formu

SOSYAL MEDYA

BAŞKAN KÖŞESİ
baskan
  • Başkan Özgeçmiş
  • Başkanla Fotoğraflarınız
  • Başkan Görev ve Yetkileri
  • Başkana Sor

Yazı İşleri Müdürlüğü 22 Ocak 2020, 13:22

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

a) Belediye Meclisi

1.Belediye Meclisinde görüşülmesi gereken ve Yazı İşleri Müdürlüğü’nden çıkması gereken teklifler için gerekli evraklar temin edildikten sonra Belediye Meclisinde görüşülmesi için Başkanlık Makamından onay almak.

2.Yazı işleri Müdürlüğü ve diğer Müdürlüklerden gelen teklifleri tasnif ederek Meclis gündemini oluşturmak.

3.Hazırlanan gündem Başkanlığın da onayı alındıktan sonra Meclis üyelerine iadeli taahhütlü posta yoluyla tebliğ edilirken, herhangi bir aksaklığın olmaması için Meclis toplantı gününden bir hafta önce tüm üyelere SMS göndermek.

4.Meclis toplantısında Yazı İşleri Müdürü ve bir personeli hazır bulunarak, hem toplantı tutanağını tutmak hem de toplantının tamamını ses kayıt cihazları ile kasete çekmek.

5.Toplantı sonrasında aynı gün elle yazılan toplantı tutanağı bilgisayar ortamına aktarıldıktan sonra çıktısını almak ve Meclis Başkanı ile Divan Katiplerine imzalatmak.

6.Belediye Meclisinde alınan kararlar doğrultusunda İhtisas Komisyonlarına havale edilen konuların takibini yapmak ve akabinde Müdürlüğümüze gelen Komisyon raporlarını bilgisayar ortamına aktararak bir sonraki oturuma hazır hale getirmek.

7.Yazılan Meclis kararlarını ekli evrakları ile birlikte onaylanması için Büyükşehir Belediye Başkanlığına göndermek.

8.Onaylanan kararların uygulamaya geçirilmesi için diğer birimlere tebliğini yapmak.

9.Her ayın 15. gününde Meclis ve İhtisas Komisyonları Huzur haklarının üyelere ödenebilmesi için Mali Hizmetler Müdürlüğüne tahakkukta bulunmak.

b)Belediye Encümeni

1.Encümende görüşülmesi gereken ve Yazı İşleri Müdürlüğü’nü ilgilendiren konular için gerekli evraklar temin edildikten sonra Belediye Encümeninde görüşülmesi için Başkanlık Makamından onay almak.

2.Diğer birimlerden gelen teklifleri karara bağlanması için Encümene sunmak.

3.Encümenin daha derin bilgiye ihtiyaç duyması halinde Müdürlüklerden üst yazı ile ek bilgi talebinde bulunmak

4.Encümende görüşülen dosyaların kararlarını yazıp imzaya sunmak.

5.İmzaları tamamlanan Encümen kararların üst yazılarını yazıp Başkan Yardımcısının onayı alındıktan sonra en kısa sürede ilgili birimlere tebligatını yapmak.

6.Çıkan Encümen Kararlarını, Encümen karar defterine el yazısı ile bire bir aktarmak.

7.Her ayın 15. gününde Encümen Huzur haklarının üyelere ödenebilmesi için Mali Hizmetler Müdürlüğüne tahakkukta bulunmak.

c)Asker Aile Yardımı

1.Asker Aile Yardımı için Belediyemize gelen başvuruları kabul ederek, müracaat kabul defterine kayıtlarını yapmak.

2.Asker ailesi hakkında yeterli bilgiye ulaşabilmek için; Tapu Sicil Müdürlüğü, Nüfus Müdürlüğü ve Askerlik Şubesi Başkanlığı ile gerekli yazışmaları yapmak.

3.Yazışmaları tamamlanan askerin hakkında tahkikat yapılması için Zabıta Müdürlüğünce mahallince inceleme yapılmasının sağlanması.

4.Dosyası tamamlanan asker ailesinin maaşa bağlanıp bağlanamayacağı hususunda karar alınması için Başkanlıktan onay alınarak Encümene sunmak.

5.Kabul gören dosyaları ödeme dosyasının hazırlanması için Mali Hizmetler Müdürlüğüne göndermek, reddedilen dosyaları da Yazı işleri Müdürlüğü arşivinde kaldırmak.

d)Genel Evrak Servisi

1.Belediyemize Resmi Kurumlardan, Vatandaştan ve Tüzel Kişilerden gelen her türlü resmi yazı, dilekçe ve evrakı Kurum Amirlerinden havale alındıktan sonra elektronik ortamda kaydını yaparak ilgili servis ve müdürlüklere zimmet ile tebliği yapmak.

2.Gelen yazıların gerek Yazı İşleri Müdürlüğünce, gerekse diğer Müdürlüklerce cevabı yazıldıktan sonra yine Genel Evrak Servisimizce çıkış kaydının vermek.

3.Çıkış kaydı verilen evrak şehir içinde bir yere gönderilecekse kurye ile teslimatının yapılmasını sağlamak. Eğer şehir dışında ise zarflama işlemini tamamlayıp aynı gün içinde iadeli postaya vermek.

4.Resmi Kurumlarca Belediyemize gönderilen günlü yazıların giriş kaydı yapıldıktan sonra, herhangi bir gecikmeye ve tekide mahal vermeden zamanında cevap verilmesi için gerekli takibi yapmak.

5.Belediyemize ilk defa dilekçe veren Vatandaş veya Firmaların kimlik, adres, telefon ve vergi kimlik bilgilerini Belediyemizin bilgi bankasına kaydetmek suretiyle sicil numarası verilir. Aynı vatandaş veya Firmanın tekrar Kurumumuza başvurması halinde bu sicil numarası sayesinde eskiye yönelik işlemlerinin takibini yapmak.

6.Son çıkan genelge - tamim, yönetmelik, kanun ve tüzükleri güncel olarak internet üzerinden takibini yaparak, Kurumumuzu ilgilendiren kısımların çıktısını alarak bilgi bankamıza aktarılmasını sağlamak.

e)Evlendirme Memurluğu

4721 Sayılı Türk Medeni Kanunun ve Evlendirme Yönetmeliği gereğince Evlilik işlemleri için yapılan iş ve işlemler aşağıda belirtildiği şekildedir.

1.Evlenmek üzere Memurluğumuza başvuran çiftlerin başvurularını kabul edip, nikah için gün vermek.

2.Nikâhlarını başka bir kurumda kıydırmak isteyen vatandaşlara evlenme izin belgesi düzenlemek.

3.Nikâh akitleri gerçekleştirilecek vatandaşları Evlenme Kütüğüne işlemek, uluslararası aile cüzdanı düzenlemek ve verilen günde nikâhlarını kıymak.

4.Gerçekleştirilen nikâhların Mernislerini düzenleyerek 10 gün içinde İlçe Nüfus Müdürlüğüne bildirmek.

5.Evlendikten sonra kendi soyadını kullanmak isteyen bayanlara dilekçe hazırlama ve gerekli işlemlerini tamamlamak.

6.Talepleri doğrultusunda; düğün salonu, otel, kültür merkezi gibi yerlere memur görevlendirmek suretiyle nikâh hizmetini vatandaşın ayağına kadar götürmek.

7.Her ayın son haftasında evlenen çiftlerin adı, soyadı, telefon ve adres bilgileri toplanarak rapor haline bilgilerin toplanması.

f)Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) – Doğrudan Başbakanlık

Başbakanlık İletişim Merkezi; BİMER, bilişim ve iletişim teknolojileri kullanılarak hayata geçirilen bir halkla ilişkiler uygulamasıdır. BİMER ile oluşturulan sistem sayesinde vatandaş ile devlet arasındaki iletişim kanallarının tümü açık tutularak müracaatların her zaman ve her yerden yapılabilmesinin yanı sıra, müracaatlara, cevapların daha hızlı, etkin ve ekonomik bir şekilde verilebilmesine imkân sağlanmıştır.

g)Genel İdari Hizmetler

1)Belediyemize gelen posta iletilerini teslim almak ve ilgili birimlere tebliğ etmek.

2)Kurum içi veya dışında verilecek olan seminer, eğitim ve buna benzer etkinliklerin gerçekleşebilmesi için gereken İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne teklifte bulunma.

VİDEO GALERİ

Dernek & Belediye V7 Yazılımı

İncele

ETKİNLİKLER

Dernek & Belediye V7 Yazılımı

İncele

GÜNCEL DUYURULAR

Temek Meslek Edindirme Kursları

İncele

GÜNCEL İHALELER

T.C. Sağlık Bakanlığı Yüzme Suyu Takip Sistemi

İncele

GÜNCEL İLANLAR

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Kent Rehberi

İncele

FOTO GALERİ

Dernek & Belediye V7 Yazılımı

İncele

TAMAMLANAN PROJELER

Tamamlanan Projeleri İnceleyin

İncele

DEVAM EDEN PROJELER

Devam Eden Projeleri İnceleyin

İncele

GENEL HABERLER

Genel Haberleri İnceleyin

İncele

BAĞIŞ YAP

Bağışlarınız ile gençlerin eğitimine umut olabilirsiniz.

İncele

AİDAT SORGULAMA

Online kredi kartı ile ödeme yapabilrisiniz.

İncele
KURUMSAL
  • Meclis Kararları
  • Faaliyet Raporları
  • Meclis Üyeleri
  • Belediye Personeli
  • Güncel Duyurular
  • Güncel İhaleler
  • Güncel İlanlar
  • Etkinlikler
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
HİZMETLERİMİZ
  • İmar İşleri
  • Yapı Kullanım
  • İnşaat Ruhsatı
  • Numarataj
  • Vergi İşlemleri
  • İşyeri Açma Ruhsatı
  • Evlilik Hizmetleri
  • Otobüs Seferleri
BİRİMLER
  • Zabıta Amirliği
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Ve Eğit.Müdürlüğü
  • Fen İşleri İmar Müdürlüğü
  • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
KENT REHBERİ
  • Tarihçe
  • El Sanatları
  • Av Turizmi
  • Kültürel Zenginlik
  • Kentsel Doku
  • Doğal Güzellikler
Logo
Bize Ulaşın
(0442) 711 42 00

-6°

Kar Yağışlı

-10°

Bulutlu

-12°

Bulutlu

Copyright © 2020 Teknomat Yazılım. Her Hakkı Saklıdır. kopyalanması, çoğaltılması ve dağıtılması halinde yasal haklarımız işletilecektir.
Yazdıktan sonra aramak için Enter'a, çıkmak için Esc'ye basın
arrow drop search cross